Vánoční speciál - Vánoce s Andy - Tipy na dárky

Zdravím! :)

Mám pro vás pár tipů na vánoční dárky, pokud ještě stále nevíte, co koupit vašim nejbližším. Chápu, že ne všichni jsou realitní magnáti nebo majitelé reklamky, takže samozřejmě hodím i pár tipů na dárky za pár kaček nebo vlastnoručně vyrobené. Třeba se trošku inspirujete. :)

1. KNIHY
Mě, vášnivou čtenářku, každoročně pod stromečkem potěší nějaká kniha. Jelikož lásku ke čtení mám společnou s mamčou i ségrou, každoročně se vzájemně obdarováváme knihami. A tip na nějakou dobrou knihu? Já jsem si moc užila novou knihu Harry Potter a prokleté dítě, dále doporučuji knihy ze série Divergence, Hunger Games, Selekce, Jsou světla, která nevidíme apod. Moji sestru potěšily třeba knihy jako Dívka ve vlaku, Zmizelá, V lese visí anděl, Sova. Mamka zase ráda čte knihy Jojo Moyes - Než jsem tě poznala, Poslední dopis od tvé lásky apod., nebo třeba knihy Vlastimila Vondrušky, který píše historické detektivní příběhy. Jinak bych ještě určitě pod stromečkem ráda našla nějakou pěknou kuchařku.

2. KOSMETIKA, PARFÉMY, PÉČE O TĚLO
Jakožto správnou ženskou mě vždycky potěší jakákoliv kosmetika. Ať se jedná o make-up, pudr, lesk na rty, rtěnku, řasenku, nebo třeba pečující kosmetiku, jako je třeba micelární voda, krém na obličej nebo ruce, pleťová maska apod. Záleží opravdu jen na vaší fantazii. Samozřejmě nesmí chybět parfém - mezi moje nejoblíbenější patří světle modrý Heat od Beyonce. Jinak samozřejmě parfémy DKNY, strašně hezky mi voní třeba Fame od Lady Gaga nebo Killer Queen od Katty Perry. Také jsem jeden čas dostávala světle růžový flakónek od Mexx. Levnějšími variantami jsou třeba parfemované vody od Adidas, taky moc pěkně voní. Pokud člověk, kterého chcete obdarovat, rád pečuje o své tělo, dejte mu sadu sprchových gelů, pěnu do koupele, sůl do koupele, nebo třeba šumivé bomby do koupele od Lush. Můj taťka si jednou přál péči o nohy Scholl Velvet Smooth.

3. OBLEČENÍ
Hodně často si se ségrou dáváme třeba nějaké pěkné tričko. Taky by mě potěšilo třeba nějaké nové pěkné pyžamo, svetr, mikina, nebo třeba funkční oblečení na sportování, nějaké legíny na cvičení. Sice spousta lidí nesnáší měkké dárky, ale mě by potěšily i infantilní vánoční ponožky s panem Perníčkem. :)

4. SPOLEČENSKÁ HRA
Pokud máte rádi domácí párty, dobrým dárkem je také společenská hra, když vázne zábava. :) Já třeba miluji hry jako Dobble, Boost, Jungle Speed, Česko, Activity, Party Alias, Tik-Tak-Bum, Duch a další.

5. PRO SPORTOVCE
Já bych určitě ocenila třeba nějaké činky, pro začátečníky třeba jen "dvoukilovky", pro pokročilejší "jednoručky" s nastavitelnou hmotností. Hrozně mě bavil fitbox, takže bych uvítala i boxovací pytel, ale ten je teda z toho dražšího soudku. Jinak třeba balanční míč, podložku na cvičení, švihadlo. Z oblečení nějaké funkční tričko, legíny, čelenku k využití při běhu v zimních dnech. Určitě bych také pod stromečkem ráda našla nějaké svíticí náramky, které se hodí zvláště teď v zimě, kdy se brzy stmívá a člověk chce vyběhnout ven. Pokud člověk hubne, určitě ocení nějaký spalovač. Pro člověka, který se snaží nabrat nějaké svaly, bych jako dárek zvolila třeba protein nebo balení proteinových tyčinek.

6. ZÁŽITKOVÝ VOUCHER, DÁRKOVÁ POUKÁZKA
Na internetu v současné době existuje spousta slevových serverů. Letos jsme se ségrou sáhly právě po jednom z nich a vybraly jsme našim dva dárkové vouchery - jeden relaxační a jeden "žrací". :D Takže to je taky super dárek. Určitě na těchto slevových serverech seženete i různé adrenalinové žážitky, wellness pobyty apod. Jinak pokud opravdu nevíte, co máte koupit, není nic jednoduššího než koupit někomu dárkovou poukázku do jeho oblíbeného obchodu.

7. VLASTNORUČNĚ VYROBENÝ DÁREK
Pokud však nedisponujete velkým finančním obnosem, nezoufejte. Připravte si pevné nervy a vyrobte dárek sami! Co takhle milý vzkaz s různými sladkostmi? Vyráběla jsem to jednou ségře k narozeninám. Vidíte to na fotce vpravo. :) Jinak jste si určitě všimli DIY na šumivé bomby do koupele. Zkuste vyrobit ty. :) Jinak můžete třeba za pár korun pořídit obyčejný bílý hrneček a vlastnoručně ho namalovat permanentním fixem. Určitě by mě potěšila taky koláž ze společných fotek (třeba zarámovaná v obyčejném bílém rámečku), která by mi připomínala naše společné chvíle. Nebo třeba vlastnoručně vyrobené poukázky (např. 10 minut - masáž nohou, "Dnes za tebe umyji nádobí.", "Dnes ti udělám snídani do postele."), které převážete pěknou stuhou. :) Fantazii se meze nekladou. Přemýšlejte, buďte kreativní.

Snad se vám tyto tipy na vánoční dárky líbily a něčím jste se třeba inspirovali.

Díky za přečtení. ☺ Klidně mi do komentáře napište, co kupujete vy, ať mám inspiraci na příští rok. ☺

Hezký večer! ♥

Andy

Andy's diary

1 komentář:

  1. Zážitkové dárky jsou nejlepší. Každý si koupí, co potřebuje, takže na Vánoce každému dám nějaký poukaz buďto na kosmetiku, oblečení, nebo na nějaký zážitek. Manželovi jsem vloni zaplatila kurz přežití v přírodě a byl z dárku nadšený :-) .

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥