Kde všude mě najdeš? || Andy's diary na sociálních sítích

Ahoj! ☺

Chci vás jen pozdravit a napsat vám takové menší shrnutí, kde všude v rámci internetu mě můžete sledovat.

1. Facebook
Na Facebooku mám založenou stránku, kam samozřejmě postuji novinky z blogu, takže se nemusíte bát, že byste o něco přišli. Odkaz na Facebook TADY. ☺

2. Instagram
Na mém Instagramu najdete většinou trošku víc fotek než na blogu. Jsem takový "Instašílenec". Odebírat může TADY.

3. Youtube
Pár lidí už mi říkalo, že bych měla natáčet videa. Jakousi představu mám, ale uvidíme, jestli to nakonec dopadne. Youtube kanál mám založený, takže kdyby náhodou došlo k tomu, že se tam objeví nějaké video, zjistíte to TADY.

4. Twitter
Zkouším, jestli mě to bude bavit. Zatím mě to nějak neoslovilo. Sledovat můžeš TADY.

5. Blogerky.cz
Konečně mám svůj blog i na Blogerkách. Sledovat můj blog můžeš TADY.

6. Bloglovin
Sleduj ZDE.

7. Blogr.cz
Nedávno jsem narazila i na tento portál. Sledovat a hlavně OHODNOTIT můj blog můžeš ZDE.

8. Pravidelní čtenáři
Poslední způsob, jak mě můžeš sledovat, je prostřednictvím widgetu "Pravidelní čtenáři" tady na blogu. Stačí dole na blogu kliknout na tlačítko ODEBÍRAT. ☺

Mějte se fajn! ♥

Andy


Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥