O mně - 25 netradičních faktů - TAG

Ahoj! :)

Přemýšlela jsem, jak vám trochu přiblížit, kdo jsem a zároveň nepsat kraviny jako oblíbenou barvu, oblíbené číslo apod. A tak jsem se rozhodla  sepsat 25 netradičních faktů o mně, abych vám trošku přiblížila svoji osobnost. Tak jdeme na to...

1. Ve své knihovně mám knihy srovnané abecedně podle příjmení autorů, takže vždycky, když si koupím nebo dostanu novou knihu, musím celou knihovnu přeskládat.
2. V autobuse si sedám raději do levé části.
3. Když vidím na hodinách čas 22:22, vždycky si něco přeji.
4. Když procházím okolo výlohy nějakého obchodu, vždycky se na sebe musím podívat. No, jo, jsem narcis.
5. Když mi máma řekne najednou víc věcí, které mám udělat, minimálně jednu z nich do 20 vteřin zapomenu a máma pak nadává.
6. Od 17 let mám tetování a přesně o rok později jsem si nechala udělat piercing do nosu.
7. Jsem Potterhead. Miluji Harryho, i když jsem už velká holka.
8. Nejím cibuli, pórek, houby a olivy.
9. Mrknout umím pouze levým okem.
10. Dokážu si jazykem olíznout špičku nosu.
11. Neumím pískat na prsty a luskat jimi mi taky moc nejde.
12. Když jsem byla malá, chodila jsem do Sokola a cvičila jsem jako roztleskávačka.
13. I když nejsem zrovna hubená, pořád umím udělat provaz. Nikdo mi to nevěří a pak se náramně diví, že to fakt zvládnu.
14. Když jsem byla malá, často jsem hrála s kluky fotbal.
15. Když jsme si s kamarádkou jako malé hrály na maminky s kočárky, braly jsme do naší party i mou mladší sestru a její kamarádku, které nám hrály naše děti. Nikdy jsem nechtěla jako své dítě svoji sestřičku.
16. Na základní škole jsem chodila zpívat do sboru.
17. Jako vyzváněcí tón na mobilu mám písničku Nafrněná.
18. Nesnáším, když mě někdo fotí, nejradši se fotím sama. :D
19. Jeden rok jsem studovala kybernetiku a řídicí techniku na Fakultě aplikovaných věd.
20. Při studiu jsem brigádně pracovala v Kauflandu za kasou, v McDonald's, v nakladatelství a dokonce jsem dělala i "hlídačku" dětí.
21. Bojím se náledí, protože jsem si na náledí jednou zlomila ruku a museli mi narovnávat kosti.
22. Nemám ráda horory. Když už se na nějaký náhodou dívám, musí to být za denního světla.
23. Lidé mi říkají, že působím jako drsňačka. Já?! Takový mírumilovný člověk?!
24. Mám ve skříni džíny, které jsem nosila v 17 letech a do kterých se jednou prostě zase narvu!
25. Skoro každé jídlo, které si sama uvařím, musím "vystajlovat" a vyfotit na Instagram. Takže se občas stává, že jím jídlo studené.

Andy's diary

2 komentáře:

  1. S tím focením to mám stejně. :-D
    https://www.facebook.com/simonetablog/#

    OdpovědětVymazat
  2. Fotbal jsem hrála s klukama taky, protože mě holky mezi sebe v dětství moc nebraly (i te´d si rozumím spíš s chlapama :D)) a s tím, že si něco přeji ve 22:22 to máme stejné (já ještě, když stihnu čas 11:11) :D:D

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥