O mně - Mých TOP 7 seriálů

Čauky! ☺

Jelikož jsem milovnice seriálů a sedmička je moje šťastné číslo, rozhodla jsem se sepsat vám svých TOP 7 seriálů, na které se ráda dívám a které bych vám doporučila. Připraveni? Jdeme na to!

1. místo - Game of Thrones - Hra o trůny
Seriál Game of Thrones je prostě moje srdcovka. Jedná se o historický fantasy seriál na základě knih George R. R. Martina. Je to seriál, ve kterém není nouze o různé zvraty. Ve Hře o trůny jde o nekončící soupeření o moc, ale také o vlastní život. Na začátku seriálu povolává král Robert Baratheon svého dávného přítele Neda Starka, aby mu dělal pobočníka. Král však umírá a na trůn má usednout Joffrey - rozmazlený fracek. Pokud jste seriál ještě neviděli, udělejte si obrázek sami. Za mě prostě pecka! Seriál má jen jednu vadu - když si oblíbíte nějakou postavu, daná postava zemře. :D


2. místo - The Walking Dead - Živí mrtví
Tento hororový seriál ze současnosti je dle mě trošku sci-fi. Policista Rick se probouzí v nemocnici poté, co ho postřelili. Ale svět už není takový, jaký býval. Lidstvo je ohroženo virem, který mění lidi na "živé mrtvé". Rick se v tomto světě snaží najít svoji rodinu - manželku a syna. Nakonec se mu to podaří a Rick se stane vůdcem skupinky lidí, kteří se snaží přežít. V seriálu je spousta "lekacích" momentů. Já se na takový seriál nemůžu dívat večer nebo v noci, protože bych pak nemohla spát. :D Ale seriál je to tedy udělaný peckově. Hold vzdávám hlavně maskérům, protože ti si tedy museli vyhrát.


3. místo - Once Upon a Time - Bylo, nebylo
Once Upon a Time je seriál, ve kterém se dostáváme do nitra samotných pohádek, respektive pohádkových příběhů, jak je nikdo z nás nezná. Hlavní postavou seriálu je Emma - dcera Sněhurky a prince Krasoně. Emma musí zachránit pohádkovou říši, kterou zlá královna začarovala do současného světa do městečka zvaného Storybrooke. V seriálu je spousta flashbacků do pohádkové říše a do Emmina života. Pokud máte rádi pohádky, určitě se na tenhle seriál mrkněte. Je to bomba.


4. místo - Sex and the City - Sex ve městě
Miluji starou dobrou klasiku v podání čtyř báječných kamarádek Carrie, Samanthy, Charlotte a Mirandy. Seriál popisuje strasti i slasti života v New Yorku a hledání toho správného "pana Božského". Tenhle romantický seriál je navíc plný vtipu a takové seriály já prostě miluji. 


5. místo - The Simpsons - Simpsonovi
Seriál The Simpsons snad nemusím nikomu představovat. Tihle "žluťásci" z dílny Matta Groeninga učarovali snad naprosto každému. Seriál mám moc ráda, je to taková příjemná oddechovka. Občas bych chtěla být součástí Springfieldu a vidět všechny ty žluté exoty na vlastní oči. Jediná věc, která se mi na seriálu nelíbí, jsou speciální čarodějnické díly.


6. místo - How I Met Your Mother - Jak jsem poznal vaši matku
Výborný komediální seriál natočený formou vyprávění otce dětem o seznámení se s jejich matkou. Seriál je vtipný, nejlepší je trotl Barney, který neustále nosí oblek. Tenhle seriál je rozhodně LEGEN ... wait for it ... DARY! Navíc představitelku Lily mám ráda už od filmové série Prci, prci, prcičky. ☺


7. místo - The Big Bang Theory - Teorie velkého třesku
Sheldon, Leonard, Howard, Rajesh - tahle čtyřka vědeckých exotů doplněná ženskou postavou Penny vás zaručeně rozesměje. Vždycky se u tohoto seriálu náramně pobavím. Sheldon je opravdový exot a jeho neustálé klepání na dveře Penny mě dostává. Rajesh a jeho neschopnost mluvit se ženami, pokud nemá v ruce drink, je také k popukání. Zajímalo by mě, jestli někde na světě opravdu někdo podobný existuje. :D


A závěrem bych chtěla dodat - nejhorší na sledování seriálů není to, že vám zaberou neuvěřitelnou spoustu času, ale to čekání na další díl! ☺

Jaký seriál byste mi doporučili vy? Budu ráda za každý tip!

Mějte se fajn. ♥

Andy

Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥