Musée Grévin Praha

Ahoj! :)

Včera jsem měla možnost navštívit Musée Grévin Praha, muzeum voskových figurín. Muzeum sídlí v Celetné ulici kousek od Staroměstského náměstí. Za vstup pro dospělého (15 let a více) zaplatíte 299,- Kč, pro dítě (od 6 do 14 let) 199,- Kč.

V muzeu najdete různé sály s voskovými figurínami - např. sportovní sál, historický sál, kavárnu, divadlo apod. A koho v muzeu můžete vidět? Třeba Karla Čapka, Josefa Ladu, Vladimíra Menšíka, Václava Havla, ale také Baracka Obamu nebo Donalda Trumpa.

V muzeu si také můžete vyzkoušet, jak se taková vosková figurína vytváří. Součástí muzea je obchod se suvenýry a kavárnička.

Byl jste už v Grévinu někdo? Jak se vám tam líbilo? :)





















Andy's diary

3 komentáře:

  1. toto múzeum som síce nenavštívila, ale veelmi sa mi páči : )

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem tam na podzim a bylo to super. V ČR jsem navštívila snad už všechny tyhle muzea a tohle bylo ze všech nejlepší (také je to vidět na výši vstupného). Moc jsem si to tam užila a taky tam odsud mám mraky fotek. Nejvíce se mi asi líbilo to divadlo a pak ten poslední sál. Moc pěkný článek :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jsem nevěděla, že něco takového u nás je! :D Z fotek to vypadá úžasně! Asi si budeme muset udělat výlet! Díky ti! ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥