Z trouby - Karbanátky s ovesnými vločkami a parmazánem

Na 12 karbanátků potřebujeme:

  • 1 kg mletého masa (já používám mix vepřového a hovězího)
  • 2 vejce
  • 1 lžíci hořčice
  • 120 g rozmixovaných ovesných vloček + trošku ovesných vloček na obalení
  • 80 g parmazánu
  • majoránku
  • sůl
  • pepř

Do mísy dáme mleté maso, ke kterému rozklepneme 2 celá vejce (TIP! Já si vejce pro jistotu rozklepávám do skleničky vedle, kdyby tam náhodou byl nějaký "pukavec", abych tím totálně nezkazila celé maso). Přidáme lžíci hořčice a promícháme. Ovesné vločky vložíme do mixéru a rozmixujeme na jemno, parmazán si na hrubém struhadle nastrouháme. Masovou směs osolíme, opepříme, přidáme majoránku dle chuti a nakonec do ní vmícháme parmazán a ovesné vločky. Vše pořádně promícháme. Plech si vysteleme pečicím papírem a ze vzniklé hmoty tvoříme karbanátky, které obalujeme ve vločkách. Poté je klademe na plech. Karbanátky pečeme v troubě vyhřáté na 200° C asi 20 - 25 minut.


Dobrou chuť! ☺


Andy's diary

3 komentáře:

  1. Vypadá to moc dobře, mám ráda klasické jídla předělané do zdravější formy :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Zkousela jsem a moc dobre! Jsem rada ze se daji udelat i v lehci variante. Tesim se na dalsi recepty :)

    OdpovědětVymazat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥