Kdo jsem?

Ahoj! :) Vítám tě na svém blogu.

Dlouho jsem přemýšlela, zda se vám nějakým způsobem budu představovat. Ale jelikož žijeme v 21. století a dodržujeme určitou etiketu, usoudila jsem, že je to minimálně slušnost. :)

A kdo tedy jsem?

Mé civilní jméno je Andrea, ale mám raději, když se mi říká Andy, proto také Andy's diary. Narodila jsem se ještě v Československu v roce 1988. Dlouho jsem se rozhodovala, co chci v životě dělat, a musím vám říct, že učitelství pro mě nebyla jasná volba. :) Po čtyřech letech na střední škole a jednom neúspěšném roce na VŠ jsem se nakonec téměř zázrakem dostala ke studiu českého jazyka a výtvarné výchovy na pedagogické fakultě. Studium jsem úspěšně dokončila a dostala jsem se k povolání, které mě neuvěřitelně baví.

Co najdeš na mém blogu?

Tento blog jsem založila v říjnu roku 2016. Chci, aby blog byl takovým mým deníčkem, studnicí nápadů, receptů. Bude to blog o všem, co mě baví a naplňuje, o všem, co mi dělá všední dny trošku příjemnější. Chci tady publikovat recepty, které jsem vyzkoušela a nějakým způsobem jsem si je upravila k obrazu svému. Snažím se zkoušet také recepty na zdravá jídla, protože se na sebe už nemůžu koukat a snažím se zhubnout. Se zdravým životním stylem se samozřejmě pojí i pohyb. Jsem začátečníkem v běhu, jinak jezdím na rotopedu, občas si zacvičím program od Jillian Michaels. Najdeš tady tedy také něco o mém sportovním vyžití. Jelikož jsem také vášnivou čtenářkou, budu na blogu uveřejňovat recenze na knihy, které jsem přečetla, ale také knihy, které jsem v rámci nákupů ulovila. Miluji umění, což vyplývá i z mého profesního zaměření. Na mém blogu proto najdeš také mé kresby, malby, nebo třeba různá doporučení na výstavy. Určitě zde najdeš také kosmetické okénko s mými názory na různé výrobky, které jsem vyzkoušela. Ráda tvořím různé dekorace, dárky a zútulňuji svůj byteček, takže tady najdeš také DIY (návody). Prozkoumej to tady a uvidíš. :)

Budu moc ráda, když se sem budeš vracet. :)

Andy


Andy's diary

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj. :) Děkuji za každý milý komentář. ♥